Jun 25, 2009

yeeyyyehhh dah ada mykard..!!!

salam kengkawan ku semua..apa khabar?maaflah kalau aku dah lama tak terjah blog aku ni..sibuk la..nak prepare for percubaan upsr dan psra..sorry ek!aku tahu ramai yang merindukan aku gitu..(ehem,rindu ke?)ha,kalau nak tahu,hari ni kan,aku ambik mykard aku jugak setelah semput dan lelah merayu agar ayah aku yang penyayang amik cuti..dapat juga setelah 2bulan tak ambik!percaya tak?kalau aku cakap aku suruh korang percaya korang nak tak?sukatilah..3.30 petang aku dah dapat mykard!tersengih aku sampai ke telinga!macam tak caya je!!apap pun,motipnyer,aku nak bagitau tu je la..jangan jeles k!sapa yang tengok muka aku kan,agaknya terpikat tak?aku saja je tak letak gambar aku..bahaya tau!k lah,aku chau dulu ek,nak syok sendiri pakai camera mak aku dengan mykard kesayangan aku tu...

No comments: