Sep 23, 2009

cerita pada hari raya..

salam..hai..kengkawan ngah wat per tu?kalo yang tengah makan tu,selamat menjamu selera lah yer..yang tengah mengadap blog aku ni,selamat membaca la yer..actually,aku baru balik umah satu jam yang lepas..apalagi,gi beraya lah..takat ni..adalah duit tu 300 lebih..tak campur lagi duit yang kawan mak aku lagi..takat ni,kak ann jer la yang bagi dulu..mekasih la yer..aku bercadang nak beli psp..mak aku kata,huh,cukup sangat ke duit tu nak beli?aku cakap kat mak aku insyaallah boleh..ala,tambah la duit simpanan tabung aku musti cukup nyer..tapi,tu angan angan jer la..takpe,sebab kalo kita angan angan itu akan membuatkan kita berusaha dengan kuat untuk kita mendapatkan benda tu..aku harap cita cita korang tu pun akan kesampaian la jugak..wassalam...

1 comment:

Anonymous said...

walkam..:) sara mintak je mama duet topup utk beli psp..kak anne sokong tu! hehehehe..