Sep 19, 2009

selamat hari raya..maaf zahir dan batin..

assalamualaikum dan selamat sejahtera aku nak ucapkan kat semua pengunjung pengunjung blog kesayangan aku ni..aku teramat lega apabila semua peperiksaan yang penting dah tamat..sekarang hanya tunggu keputusan..bagus atau tidak,aku hanya mampu berserah..{eh,apahal mood aku feeling semacam hah?}
hari aku letih sangat..sekarang aku kat umah nenek aku..biasa lah,nak buat persiapan raya..tapi,sebelum tu,kena la kemas rumah dulu..lepas sahur aku tolong mak aku isi kuih raya ngan kerepek..blablabla sampai kul 12 lebih..penat..
kat umah nenek pulak tolong mmemacam la..masak rendang,sambal udang,ketupat..macam macam..aku baru lepas mandi dan solat..dah wangi baruler leh mengadap laptop
ok lah,aku tak nak membebel panjang,cukup untuk aku katakan aku dah merdeka{buat masa ni la},so,aku nak ucapkan selamat hari raya..aku nak mintak maaf kalo apa apa yang aku coretkan dlm blog ni kalo korang tak suka atau terasa,aku susun jari tangan dan kaki memohon maaf..dan untuk kengkawan aku yang baca blog ni kat mana mana..don"t 4get me..always remember eila walaupun korang tengah terbayangkan awek atau balak korang k!babai

No comments: