Sep 11, 2009

leganya hatiku sedikit..

hai!!!per kabar kengkawan..ari ni aku nak menunjukkan kepakaran akku menggunakan short form..aku yakin actually ramai yang dah expert pakai bahasa ni terutama dlm sms..jadi,kita mulakan skrg!
salam kengkwn!aq nak katkn yg aq rindkn sangat blogg aku..aku mintak maaf bebanyak sebab dah lama tak menerjah dan menulis..seluruh otak aku dah dipenuhi maklumat dan fakta sampai aku tak tau nak tulis apa dlm blog aq..tapi,lepas habis upsr,clear skit otak aku..kalo x,tak de masa nak mengadap laptop dan menulis blog..
tapi,belum betul betul lagi merdeka.ada satu lagi peperiksaan yang bakal aku hadapi,iaiu psra..esok aku kene start ulangkaji balek..banyak nota aku dah tak ingat sebab banyak nota yg aku kna hafal waktu nak upsr..k lah,aku naq chat ngan kawan aku ni,bye!

1 comment:

eila lalala said...

actulaly,aku dah lama tak praktikkan shortform dlm laptop ni..so ,sorry ek!