May 22, 2009

ada citer ni kengkawan!

alu!alu!how are you!hari ini aku dah dapat keputusan pertengahan tahun untuk bm penulisan dan matematik..89 dan 88..not too suck but always suck..menurun lah kengkawan..math turun 5 markah dan bm 6 markah...kengkawan,hari ni kan,kawan saya kan,sedikit emo..nama dia kan reeyn..she"s emo cuze her bestfriend tak layan dia..satu hari dia mody..kalo kengkawan tengok sekali macam ayam hilang anak,tengok dua kali macam ayam berak kapur..tapi,pasal kawan je la,reeyn..biasa ah..maybe dia ada masalah kot..aku tanya ko ni nape?semacam je..macam macam la aku tanya..diam jer dia..sekali kan,dia kata cam ni,wei,ko layak ah jadi kakak angkat aku,ko nak tak?astaga,terkejut aku..skrg ni kiranya aku dah jadi sis ann dia lah..maksudnye sister anda friend dia..aku janji ngan dia hanya 2 days je..k lah..babai..semoga ketemu lagi ya!

No comments: