May 24, 2009

contohilah kak long nice ni..

salam kengkawan!hari ni aku keluar rumah hampir satu hari..first,gi majlis pertunangan sepupu mama nyer anak..then,gi beli barang penting for preparations gi perkhemahan kat lembah pangsun..sesambil tu kengkawan,aku sempat la pergi beli hadiah untuk ustazah aku..aku ngan kengkawan aku decide kumpul duit 10 sen sorang tetiap hari..kumpul nyer kumpul dapat la 30 ringgit..so,kitorang bercadang nak give present for her birthday..setiap orang perlu ada cadangan..undi nyer undi,decide la beli kerongsang,ferrero roche 7 biji,marker artline merah,biru,hitam..dah balut..tak sesabar aku nak bagi..hari ni aku tak makan malam..diet..hehehe..meet next time..korang contohilah sikap aku ni..bukan nak bodek tau..

1 comment:

JUST BE YOURSELF said...

memang sesuai la kalo nak bodek prof ke,bos ke,hikhikhik..memain jer la,kita kena ikhlas tau!