May 17, 2009

huhahuha,lawak dan best betul hari ini...

assalamualaikum..
hari sabtu kan,16.05,2009,ada sambutan hari guru kat sekolah kebangsaan aku....memang best giler ah!pepagi itu,ayahanda aku yang tersayang sanggup dan sudi menghantar aku ke sekolah walaupun matanya merah menyala seperti pontianak versi lelaki..hehehe..yelah,malam tadi balik pukul 12.30 tengah malam...kerana giat untuk bermain boling hanya untuk mewakili kilangnya..jangan ingat peringkat dunia tau!
lepas tu,sampai kena terus turun padang..time tu kitorang kena sambut ketadangan seri paduka baginda guru guru bertaraf vip gitu..pastu blablabla,kitorang nyanyi lagu happy birthday principal yang kami begitu hormati,puan.....sempena umurnya yang ke 53..bukan 35 ye..alamatnye mak aku pun kalah..
acara yang aku tunggu tunggukan ialah permainan antara guru dan murid..hehehe...ni la time nyer nak tengok guru guru kantoi..acara pertama ialah guru seramai 10 orang yang sukarelawan bersama seorang murid...antara guru guru tu tersesat lasatu cikgu math aku..teacher ita,kalo nak tau,t.ita ni boleh jadi model tau!pinggang dia...aku rasa sama ukuran dengan adik aku kot!hahaha..tapi,yang peliknya,t.ita ni ada kembar tau!guru juga!tak boleh dipisahkan!umpama adik beradik kembar!ok!acara pertama ia;lah,guru perlu menarik murid yang dipiih..murid tersebut duduk atas guni,kiranya cam versi tarik upih la..yang lawoknya,dapat tengok cikgu jatuh tergolek golek macam ayam dan kambing golek!kuangkuangkuang!kantoi!
ada macam macam lagi!kena cari gula gula 20 biji dalam dulang yang dipenuhi tepung pakai mulut...semua cikgu dah jadi setaraf zombi!hahaha!tapi jgn risau,teacher ita tetap cantik!ada acara murid tarik guru pakai guni la,bak kata orang,macam macam ada!
kesimpulannya,memang tak rugi la datang untuk sambutan camni!k lah,babai!

No comments: