May 9, 2009

aduh!aduh!sakitnya hatiku!

assalamualaikum..hai geng!apa khabar wahai rakyat jelata pengunjung blog beta,anda bertuah kerana hari beta sempat menerjah blog beta hari ini..beta pasti kalian semua pasti rindukan beta..hehehe..sebenarnya hari beta baru pulang ke istana mahligai beta setelah dari jumaat beta tidak pulang..kerana beta ada agenda tersendiri..
jangan risau,beta semestinya pasti akan berkongsi pengalaman..sebelum beta menceritakan tentang kem ibadah yang dianjurkan oleh sekolah agama beta,beta wajib menceritakan perkara ini kepada kalian..ehem ehem..kena tukar mood dan perasaan...
salam...minggu ini memang boleh dikatakan sebagai minggu stress dan tekanan darah meningkat!{doktor!ada tak ubat atau penawar yang boleh merawat?}nak tau tak naper,yerla..dengan ujian yang tak habis habis lagi,dgn nak ulang kaji lagi,dengan kerja sekolah laagi,dengan masalah blablabla lagi...bak kata orang,macam macam ada!

tapi,ada satu kes ni yang memang amat menyakitkan hati lah!diulangi sekali lagi,bapak bapak,ibu ibu,memang terammmmaaaaaatttt sakittt haaaaattttiiiiii!!!!!!nak tau tak apsal?
erm,lu pikirla sendiri...lalalalala..mmm,yela,nak bagi tau la ni,dah dapat rasa wallaupun dari beribu kilometer aura ngajuk maut tu...camni citer nyer...

kenangan kini mengimbas kembali situasi yang berikut..
tarikh:6.05.09..
:hari rabu bersamaan wednesday
:foyer sekolah jalan .....????

japjapjapjapjapjap!!kengkawan,selalunyer kalau cerita mestilahmempunyai sinopsis kan?jika tiada sinopsis,macam tak sempurna pulak kan citer tu..
sinopsisnya ialah..jengjengjengjengjeng..kat sekolah aku,aku memang ada ramai giler la kawan..

tetapi,antara reramai kengawan aku,dia ni lah orang yang bertuah sebab dapat jadi BFFE aku setelah bffe aku yang pertama dan kedua aku dah berhijrah..sorang kat kelantan dan sorang lagi kat sarawak..adalah minah ni,aku x leh bagitau nma dia!bukkannya apa,nanti dia lebih terkenal dari aku,apapun,ada aku kisah?aku bukannya apa,ni bukan blog dia ok!THIS IS MY BLOG,NOT HER's! sory la kalo korang boring,tapi,nak wat cemana,kalo korang tak suka,bley tekan x..dia ni memang gedik la semenjak dua menjak ni..ayoyo,aku dah x bley ckp apa apa lagi,lantak dia la...pasal kem ibadah tu,nanti beta sambung ek!!!babai..