May 3, 2009

sedikit speech untuk korang..

assalamualaikum...apa khabar..aku kat sini sihat sihat sahaja..hari ni aku berpeluang untuk ku terjah blog ku ini..tak banyak citer menarik yang ku ada sekarang,cuma aku just nak bagitau minggu depan aku ada exam pertengahan tahun...iaitu 13 mei 2009..sekolah agama lak 18 mei 2009..so,apa aku nak dari korang ialah mendoakan aku agar dapat keputusan yang cemerlang..lebih cemerlang dari sebelum ni..k lah,aku nak kena mentelaah buku ni..almaklumlah,tahun ni upsr..lagipun nanti mamaku yang prihatin itu akan marah kalo aku ni tak baca buku..k lah,ada peluang dan kesempatan lagi,akan ku terjah lagi blogku ini..caucincau,aku nak minum cincau..hehehe..babai amigos i nak berambos...bye!wassalam..semoga kita bertemu lagi ek!

2 comments:

mama said...

ha ha ha, keep it up darling, good work ! why not you persuade your babah to join us to be a blogger, hi hi

weeda said...

dear sarah's mama..i'm ready to be one of the followers hahahaha