May 15, 2009

aloha!aloha!

assalamualaikum...hai geng!what"s up?hari ni aku sempat balik umah sebab mama kesayangan aku moodnya baik dong,jadi,sukur alhamdulillah'kejap lagi aku kena gi sekolah agama...hari aku ada peperiksaan pertengahan tahun..sekolah kebangsaan...isnin nanti last peksa,agama,kemahiran hidup{aku paling suka bab menjahit...nanti kalau aku dah jadi seorang pereka fesyen yang berjaya,korang bley la tempah baju ye..hehehehberangan terlebih jauh plak..}sekolah agama plak minggu depan!ah!~~~~~tensionnye!dah la hari pertama bahasa arab....bayangkan takde sari kata bahasa melayu plak tu...esok kat sekolah aku ada sambutan hari guru..hehehe..ni la saat yang para para guru aku menantikan...aku mesti belikan hadiah untuk diorang yang telah mengajsr sku dari darjah satu hingga lah sekarang..campur sekolah agama,20 orang guru..aku tak kisah nak berbelanja untuk diorang...lagipun ni tahun akhir...kebetulan hari guru tu hari jadi guru besar aku..so,kenalah bagi hadiah..ok,babai,mama dah start keta dah tu..adios amigos!

3 comments:

Unknown said...

aloha aloha, suko hati ko lah anakanda, nak beli hadiah berapa banyak pun, janji guna duit tabungan mu sendiri ye wahai anakanda, aloha aloha

JUST BE YOURSELF said...

huhahuha..aloha aloha!hehehe..nape bonda,bonda dengki ye anakanda yang jelita ini membeli hadiah...hahaha..ciannye..takpe takpe tahun hadapan bonda bley jadi seorang guru berdasarkan kriteria membebel bonda itu...hehehehe

JUST BE YOURSELF said...

jangan marah..